Lisa Roivas Träning

undra om jag sovit något ..

mös med skållhet ärtsoppa (är jag enda i världen, förutom fia, som gilar ärtsoppa ?) i höstrusket , låter som skorstenen ska braka in när som .. har nog slutet av avsnitt 11 & hela 12:an kvar :) men det känns inte som om jag sovit :/ kan nog sova gott inatt iaf !

sola med bästa anna (ja , hon heter så , det sparade hon sitt namn som i min mobil iaf !) vid 15 , ska hänga all tvätt som inte torkat som vanligt (suck , ännu en anledning till & flytta) bädda rent i sängen , dammsuga om det hinns .. som en helt vanlig ledig dag !

behöver verkligen en klädroller , rulle vaddetnuheter , mina jättenya & jättemysiga filtar luddar . dom är vita så mina svarta träningsbyxor är . luddiga :)

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jag älskar ärtsoppa (men utan fläsket då)! =)

    Hur e allt me dig Gumman? Kommer du till Oslo o hälsar på snart. Saknar dig här ju!

    Pussar&Kramar Malin

    2009-09-26 | 14:04:49

Kommentera inlägget här: