Lisa Roivas Träning

samlar vuxenpoäng ..

:) hihi. sandra gav mig en spark i baken igår när jag besökte henne en sväng i sin jättefina lägenhet . så jag ringde på en, ska förhoppningsvis på visning måndag :) yr mäklare , haha . haha eller så var det vi som yrade :D & jag feg som en kyckling , tack ;) !

solade med sötaste anna igår , synd att jag inte kände för o jobba , var mer sugen på köttfärssås :P fick en fin promenad genom industrilandskapet i mörkret hem till sandra & tillbaka & en rundtur på Nautilus, sjukt stort :)

såg på Brüno , han e ju inte klock , men ganska rolig var den !

nu ska jag duscha & borsta tänderna sjukt mycket , gå en sväng med Malin&Liam o sen får vi se vad denhär dagen/kvällen har att bjuda på !




jag är så glad , så glad !

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Fyyy FAn va bra du är gumman:) Vuxen points!! Gillar när du tar tag i saker o ting, o visst känns det bra när man väl lyckas med nått så stort? Det är ju inte som om man går till matbutiken o köper en mjölk liksom;) LOve

    2009-09-30 | 16:49:17

Kommentera inlägget här: