Lisa Roivas Träning

klass 6C 10 år senare

hade ju som sagt klassfest i lördags, hos Fröken Linn Ekerbring, blev en uppslutning på 17 personer, skulle varit 18 men en fick förhinder tyvärr . men ojoj vad kul vi hade , vilken gäng vi var o fortfarande är . det var en toppenbra ide tjejer, tack, tror ingen tyckte det var en dålig ide :)


men såklart är det alltid något tokigt som händer när det är gamla känslor & alkohol inbandat, men jag tyckte det gick bra ändå! haha, jag menar, jag är grymt älskad, haha & med tanke på hur jag kände då så var det rätt kul & höra ändå.

nästa gång vill jag se alla där ;) riktigt dåligt av vissa att inte ens osa faktiskt ..

men det var inte nådigt igår morse & vakna på en svettig skinnsoffa, men trevligt med kaffe & roliga klasskompisar kvar !

iaf , trerättersmiddag, toppengod , underhållning i form av en ''mitt mellanstadie & framtidsdrömmar'' där majoriteten skulle bo i NYC o Stockholm o va sviiiiiinrika (hög ambitionsnivå där asså!) massa gammal 90-talsmusik som senare slutade i bastu-&poolbad !





















mina bilder blir bara suddigare & suddigare ju senare klockan blir :P dom andra är från Linn :) lär komma upp miljarrrder på FB oxå !

fredagen gjorde jag ingenting på , fick gå tidigare från jobbet för jag har varit så trött , denna vecka blir bättre med stängningar :) lördagen var jag i Linköping igen med pappa & Linnea , Ikea , lite shopping o thaimat !
igår låg jag på soffan/i sängen hela dagen o tyckte jävligt synd om migsjälv, haha.

nu är det måndag igen, och det är en god morgon !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: