Lisa Roivas Träning

grrrrrrlpower

killar vill , kvinnor kan :) toppenstängning igår med tjejerna , kalaskul , vi är ju inte riktigt kloka ;) en massa dåliga ordvitsar & glass senare genomled vi kvällen utan större missöden trots rätt mycket försäljning . det bästa var när vi insåg att alla 4 hade likadana mobiler , haha . jag har ju fått en ny igen , då min fick ben & tyckte den skulle festa på annat håll en fredagsmorgon i Ayia Napa .



o så är det min jag tagit kort med, har oxå en silver .

sen var det bara upp i ottan igen, tvungen o tvätta lite, arbetskläder måste man ha rena :) ska styra lite mer i lägenheten, tycks alltid finnar något, fattar inte ... upp med vinterkläder från källaren med :) lite tidigt, men snart kommer det, vänta bara !
kanske sätta fram lite ljus & så , alltid mysigt o ha :)



utanför hotellet i Ayia Napa :) drar min favorit blundar pose ! gah vad jag saknar !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: