Lisa Roivas Träning

godmorgon då

nu säger jag, det igen . jag ska bli bättre på att blogga , aight ? :) bara att ofta har jag så dåligt med tid (jag ska ta mig tid, okej ?)

har haft två upponed veckor , varit på jättekonstigt humör , vetefan alltså , kanske dags o gå o undersöka hjärnan ..

iaf , fixat med lite shopping , fick hem tre par skor igår (alla passade :P) o lyckan är total , haha .

sover dåligt gör jag iaf , trots att jag somnar tidigt o går upp skapligt så vaknar jag trött . o det sägs ju att man blir piggare av att träna , men inte fan när varenda muskel värker :D kanske ska ta det lite lugnare .

idag skiner solen, kanske en promenad trots att det är kallt . solas ska iaf göras & sen kanske det bär av mot linköping med far&syser , skönaste syrran , fick ett sms vid halv 2 inatt (då hade jag sovit sen kl 23 , kors in the tak!) där det stod :

''pappa & jag ska till linköping imorn! så om du vill följa med eller nåt kan du ju höra av dig imorn bitti, för du är väl ute nu ;)''

muhaha, skönaste syrran, känner sin storasyster.

dagens blir MJ , till Alex , krya på dig hjärtat , saknar , måste komma & hälsa på i Oslo snarast ! & tafsa o hångla , haha !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: