Lisa Roivas Träning

dagens

var på HC & blev förskräckt över hur folk ser ut . efter två veckor med snygga & nakna människor var det en skräckupplevelse ... sry men sån är jag .
såg en överkörd igelkott på väg hem , blev ledsen .
fikade med ebba & blev myckt glad igen . men hon skulle varit där ;)
bunkrat upp inför eventuell sjukdom . mamma sa att värktabletter etc kommer TA SLUT på apoteket ! :! panik !
hängt & snackat & skrattat & busat .
pluggat & läst lite till . är ledsen över att alla ska sluta :( dumma . kommer sakna er mina vänner ! insett att det kommer bli kul & jobba imorn & i helgen.
men INTE OKEJ & gå upp när vissa klubbar öppnar nere i AyiaNapa (04.00 PIIIIP!) :D
laddat inför med att ja.. jag var sugen på ngt & eftersom allt är förbjudet & ingen är här som jag kan tugga på så blev det en kopp kaffe . kommer inte kunna sooovaaaaa så kom hit !

fotbollen förstörde så jag inte kunde gå o gymma , haha .

kl 21.00 är det IDOL :D bästa bästa ! nästa vecka är Camilla med & den 19:e är det klassåterträff !

jag verkligen älskar mitt liv .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: