Lisa Roivas Träning

yu naaasty littl thang



har så mycket musik på Ipoden som jag inte ens lyssnat på ! haha hittade denhär nyss , jag dör . klockren .

jag hatar 3 . ska aldrig mer röra något dom har tagit i . fukk 3 månaders uppsägningstid ! AH blir galen !

gick en sväng med syrran , tog en kaffe & yrade på myrorna alldeles för länge . hon köpte en ascool rosa sportväska (50:-) & jag köpte en jättefin stickad svart tröja , ett armband i ''guld'' & ännu en ljusstake (120:-) fått nån pippi på ljusstakar .

neh, nu hinner jag inte , slänga i mig min mat & sen möta b-wall för jobb .

Kommentarer

  • Anton säger:

    Hej du gamla säsongare och trogna bloggläsare! Hoppas allt är bra med dig! Tänkte bara informera om att jag startat en helt ny blogg utöver min "killen från guldstaden" min nya blogg finns på http://www.metrobloggen.se/panic titta gärna förbi! Anton



    2009-10-28 | 19:11:43
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/panic
  • Anonym säger:

    hehe, saken är den att han inte vill att jag lägger upp den riktiga bilden på han, så man får klura lite för att hitta han. :p

    ja, fytusan så skönt med sömn! hur har du de´t på klinga och i norrköping lisa?

    2009-10-28 | 20:44:00

Kommentera inlägget här: