Lisa Roivas Träning

vill du gifta dig med mig ?

det är lika bra & fråga igen, förlåt att jag tjatar ... markus krunegård , det är okej va ?

jag är helt såld , du sjunger direkt till mitt hjärta , har du varit inne o läst mina tankar innan du skrev dina låtar ? o vad är det för fasoner & släppa 2 album SAMTIDIGT , det är ju genialt !

jag var väl en av dom som tyckte ''markusevangeliet'' var sådär , inte riktigt min typ , men ''jag är en vampyr'' är ju bara för bra så jag fortsatte att lyssna . markus markus markus jag är såld !

 

jag tror inte det är en enda låt som är dålig .



förstår inte varför jag inte kan hålla bloggningen på en jämn nivå . förr spelade det ingen roll hur trött/sliten/less/bakis jag var , jag skrev alltid & laddade upp massa bilder men nu orkar jag ingenting . INGENTING ...

helgen bestod av massa festligheter , fredagen hos Cicci Käll med massa vin & trevliga tjejer avslutades med en grymt kul sväng till Harrys ! upp & jobba innan man gått o lagt sig typ , minns knappt när jag var o köpte frukost (har typ ett halv kilo ost i kylen!) skulle sen jobbat till 20.30 & insåg att jag inte skulle orka lördagen oxå ... 

skulle på inflyttningsfest Cicci Stråhle , men henne träffar jag ju varenaste dag på jobbet så det kändes mer lockande & omgås med Marzi & Jonna som jag inte sett sen evigheters evigheter :D om det var det kan jag lova . fick gå tidigare från jobbet men kunde ändå inte somna för en powernap så det var bara & köra igen . på med megarosetten från Monki barra haha ! 

den ogillades & gillades stenhårt , jag personligen älskar den .

vaknade halvt död framåt eftermiddagen på söndagen & visste som vanligt inte vad klockan var , men hade ett vagt minne av att krogen var öppen grymt länge :D fika hos mormor&morfar o träffa min underbart söta yngsta kusin ! sen var det back to work work , stängning & lovin' it ! 

ledig måndag , fika hos moster o sen var jag en sväng med bror min , köpte lite nya växter eftersom jag har ihjäl alla stackare som flyttar in här . men denhär gången ska jag ge mig den på att dom ska överleva , iaf till nya lägenheten (gah längtar IHJÄL mig , vill flytta nu , skulle dock bli lite svåååårt , måste börja röja i helgen, hehe!)

stängning igår igen, innan ett megagrymtassköntbehövligt kondition/benpass på gymmet, känns i rumpan idag, grymt skönt !

ne , nu ska det ordnas med lite praktiska ting , sen tränisch & får se vad jag hinner med mer innan jobb 17-22 ikväll !

Kommentarer

  • empa säger:

    ja visst är jag duktig :D

    jaa, jag hade det bra i oslo, blev fest fredag o lördag. var ute på expressen på söndagen men då var jag nykter. var så himla trött efter de två andra kvällarna! dessutom skönt att slippa vara bakis på tåget hem! :)

    2009-10-28 | 12:00:31
    Bloggadress: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: