Lisa Roivas Träning

meningen med livet

är det någon som vet ? bara sådär på rak arm kommit på vad det hela går ut på ?
jag vet inte , och jag bryr mig inte heller :) gillar o spendera mina dagar som jag gör , jobb , träna , umgås , glida , pyssla med något , fattar inte hur jag kan ha så mycket o göra hela tiden & mer kommer det bli med nya lägenheten ! sen har jag kommit något på spåren tror jag , jag är kär ...

den 1:e december flyttar jag in i min alldeles egna 1:a på Tingstagatan , från söder till öster, och det ska bli så skönt ! och det ska bli så spännande och fixa iordning den , vet inte vart jag sja börja ! inte att den verkligen behövs o fixas men det är så mycket man kan göra !! o tvättmaskin i lägenheten :) dyrt säger ni , nej säger jag när elen ingår , tihi. kan inte vänta ...

sovit som en prinsessa inatt trots att det var ensamt . hade en toppenkväll igår , hade turen & ha 4 goa tjejer omkring mig hela kvällen & vi har sjungit, dansat, putsat, skurat, sprungit, svettats, halkat, snackat, fikat, babblat, skrattat, spelat TP, diskat, sopat, torkat, räknat, plussat, utbildat, sålt minus, dressat, tappat, breakat, städat, asgarvat, peppat, gjort fel, gjort om, gjort rätt, frusit, undrat, vrålat, ätit, beställt, fyllt upp, bankat & haft kalaskul. en helt vanlig kväll på Klinga!

glömde svullat dock ! :P

ne nu är det en powerwalk & affären som gäller innan jag ska träffa Hanna som är o hälsar på från Trollhättan ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: