Lisa Roivas Träning

KORVMANNEN !

haha han var i driven idag , såg både lite skamsen & jävligt glad ut :D haha stackarn att han kommer ihåg.

det är en kille , som kanske inte vill nämnas med namn , vi kan kalla honom Lars , som efter Oktoberfest i samspel med en gammal tyrolerman försökte desperat få med mig & Empa på efterfest ! med desperat menar jag att han inledde sin konversation med oss genom att säga typ ''hej tjejer , vill ni ha koooorv??!'' . sen lite senare efter mycket om & med tappade Empa sin stackars korv & deras sista lilla hopp om att vi kanske mot alla odds skulle hänga med på efterfest dog lika hårt som korven . vi ville ju trots allt bara äta korv !

haha iaf . Club Aqua ikväll . men nej , för jag har äntligen fått hem UP! nejvars, harrys hade med varit något, men palla . pallar fan inte & jobba bakis o imorn har jag viktiga mötet med Kicki :)

igår var det jobb hela dagen , sen kollade jag på ''Wallander- Tjuven'' riktigt bra jaow !

men nu är det såhär; att Marilyn Monroe inte har ngn dejt på lördag ! ej okej !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: