Lisa Roivas Träning

this is my show !

jag hatar verkligen FACEBOOK ! fatta hur mycket tid av sitt liv man spenderar där ?! o jag spelar inte ens farmville , mafia wars etc !! utan jag snokar barta i andras liv , som om att mitt eget ibnte vore nog & läser en massa saker som helst ville klara sig utan !!!!

det är tamejfan värre än LUNARSTORM ASSÅ !

men jag skulle inte för ngt i världen ta bort min ......



fattar inte varför jag bryr mig när jag inte gjorde det innan . men människor är väldigt ''min min min'' & även jag . fastän jag inte vill ha ngt med det att göra rörde det mig i ryggen mär det blev så tätt inpå . i 5 minuter igår kväll ungefär när jag var trött & hade viktigare saker att göra än o nörda framför F-FUKKIN-B ! för jag menar , jag ska inte säga ngt ...





vilken helg det blev då , o lika dåligt med uppdatering här som vanligt . drinkar hos Sandra med Lina i fredags , slutade på ett fullsatt HUGO & efterfest till halv 8 igen , som vanligt när man partar med Sandra ! :D Fredrik Petterson fick svart nagellack , hoppas dy signade rätt lag sen dagen efter . Andra Fredrik som följde mig hem fick sova en tima ungefär innan dags för svartjobb ! HAHA o jag var sliten när jag gick & mötte upp vid tåget vid halv 5 . lördagskvällen spenderades halvsovandes ute i Lindö , en riktigt pannkakshelg ska jag säga . inte dålig alltså utan bara fylld med pannkakor :) lyxsöndag . & igår lagade jag scones .

''zombieland'' fick sig en titt , en riktigt ''rolig'' film :) fyra av fem toasters . njaa tre . kanonkul .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: