Lisa Roivas Träning

the beauty is there but the beast is in the heart

jag kommer inte sakna denhär lägenheten , eller jo , lite grann , haha , haft mycket kul kan fortfarande minnas fylleslaget som blev på min inflyttningsfest HAHA & allt annat mysigt o busigt som vi gjort här .

men jag längtar så efter Tingstagatan , ska göra det så fiiiiiiiint !

good friends we had and good friends we've lost . tänker ofta på er <3

hade en massa jag tänkte skriva , men det försvann ur mitt huvud ....

ska lägga mig på soffan en stund , läsa lite , sola vid 15 o sen åka till jobbet . Lovisas sista dag :( men fan vad kul vi ska ha ikväll !!

gör en ful sak , men jag måste bara ha KENT'S nya album :) NU!

Kommentarer

  • Moa säger:

    Neee jag vet!! Aaa ska jobba i morgon :D!! jobbar dudå:)??

    2009-11-06 | 14:56:21
    Bloggadress: http://moaamadeleine.blogg.se/
  • Helene säger:

    haha, förstod det med.



    tycker dock heller inte om den, tycker den luktar ngt så konstigt äckligt :/ jobbar hela helgen, så ses imorn om du inte är allt för bakis nu imorn, lördag igen :p

    2009-11-07 | 02:02:26

Kommentera inlägget här: