Lisa Roivas Träning

move that sexy body like this !

ujuj hittat så mycket bra musik . just nu har jag en fruktansvärd HOUSE period , stackars grannar .





jag vet att det är ''gammal'' musik , men jag är så dålig nu för tiden , har så dåligt med tid över till mitt största intresse att det tar ett tag innan jag får hem musiken . men uj vad bra det blir då ... :D

SUCK ON THIS YOU BITCH ASS TRICK , haha . gud jag är så ödmjuk ibland .

men när jag har försökt & va snäll o gullig o trevlig (är inte min grej mot folk jag inte gillar , jag är en bitch om du inte faller mig i smaken) o du fortfarande snackar skit om mig TILL MINA VÄNNER (som iofs rör mig lika mycket i ryggen som att du har min respekt) så tröttnar jag . orka bry . men jag är bättre än dig , jag kommer fortsätta vara ''snäll'' mest för att jag inte har ngt val , vill inte få skit för att jag beter mig som jag har lust med . du har ju ändå gjort ditt val . synd . peace .

Kommentarer

  • Lena Nilsson säger:

    ojoj du skulle gilla Tott i åre!

    Måndagsklubben, där va de house som gällde, enbart sån här musik!

    2009-11-17 | 11:20:49
    Bloggadress: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: