Lisa Roivas Träning

kent/röd/valsförsatan




hade kunnat ha rubriken bara röd men det hade varit alldeles för i bubbel mening . eh . det var inte ens kul . kanske Anna fattar , hahahaha :D <3

pratade precis med en sketafull Bempa i telefonen han tyckte det var kul att jag drack kaffe nu . som vanligt är jag påväg upp o iväg till jobb när han är påväg hem :D det var ett härligt telefonsamtal , det var allt jag behövde :)

ledig måndags , gjorde inte alls mycket , men hade en grymt skön & slapp dag . hann med två filmer , eller ja , nästan två iaf , vaknade mitt i natten & undrade var''Wallander Prästen'' tagit vägen :D då hade jag somnat mitt i & tv & dator stängt av sigsjälv haha . förvirrad var jag ... såg ''Public Enemies'' någongång där innan tacosen & bara hade det jättetrevligt .

 

åkte till jobbet tidigt igår för att plugga , men fick börja en timma tidigare istället för en ny kille började sin utbildning då , som jag skulle hålla i :D vi är ett gäng urpellar på klinga asså . Darren ville ju att jag skulle med på assdagen i Linköping igår , haha .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: