Lisa Roivas Träning

jag kommer aldrig någonsin säga nej

inte jag heller ! :D



flängt runt som en toka hela morgonen o konstaterat att jag inte har så jävla mycket skit kvar i källaren :)
massa grejer som är viktors från när han bodde här & resten ska jag spara . kommer dock skänka bort 2 kartonger med kläder/väskor (IGEN HAHA!) en hel kartong med galgar, jag menar, hur fula får dom va ? & sen kartong med diverse glas & muggar som jag verkligen inte vill ha längre . så skönt är det o göra sig av med gamma skit .

enligt beräkningarna så kan jag packa ihop hela lägenheten i flyttkartonger på mindre än en dag , dvs att jag egentligen inte behöver bry mig förrän sista helgen ! :D sweeeeeeet . bara det att jag vill ju börja för jag vill ju flytta nu ! håller jag det bara rent & fräsht nu så kommer det inte heller ta långt tid & städa & jag kommer kunna koncentrera mig på min fort som bara attan ! o enligt mina andra beräkningar så kommer vi bara behöva köra två flyttlass vilket är gryyyyyyymt ! ge mig 1/12 nu på en gång tack !

det snöar ute . lite iaf , mys är det .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: