Lisa Roivas Träning

fredagen den 13:e

scary , haha . hoppas det inte händer något :D

jag har uppkörning produktion . verifiering som ömrådesledare kök . kalla det vad ni vill :D se hur det går . nervös , njaaa . går in med fullt självförtroende men är osäker på om jag fixar det . kök är inte mig grej :) men det är inte hela världen , har till februari på mig , bara att det är najs med högre lön , haha !

börja köra skift i december då , sååååjaaaaa . grymt najs . äntligen . fort ska det gå & fort har det gått :D

sliten efter en fantastisk vecka , utbildning på jobbet , öppningar ... & wow säger jag bara .

länge sen jag kände mig såhär uppskattad , bekräftad .

men jag vill inte bestämma ngt , inte planera ngt , bara ta dagarna som dom kommer :) ta det lugnt i helgen, eller festa , haha . hemmamys hos mor&far o Ikea lockar som vanligt , men vi får se som sagt !

tror det var lite folk på fylla igår , haha , Lillis hade ringt vid 5 i tolv o CICCI RINGDE FAN FEM ÖVER FYRA ! haha efterfest sesi ? kommer du inte ihåg hur du mådde sist ? hahahhaha <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: