Lisa Roivas Träning

fanta exotic anfaller

jag tror jag måste säga upp mig från jobbet ...
det är ju ett tag sen vi fick läsken , men nu går det knappt längre alltså . så fort jag går förbi lläsktornet ser jag dendär äckliga etiketten & minns alla traumatiska upplevelser ! ingenting får mig o må så illa som känna en uns av doften från dendär vidriga soppan . det vänder sig i magen på strörs o jag får kvävlingar , seriösa sådana .
tänk att man kan ha förstört något så mycket alltså . att jag överväger o sluta på jobbet . kommer iaf be gäster välja något annat att dricka , för jag kan inte tappa upp den utan att behöva stå i andra sidan av restaurangen !

iaf , hade en underbar dag igår . vaknade & det snöade ute ! vinterbarn som man är måste man bara älska snö . det gör inte ens något att den inte ligger kvar , för stora vita flingor virvlade runt mig när jag senare gick ner på stan .

innan dess hann min bror komma förbi , vi lämnade bort en massa kläder/skor/väskor & muggar/glas till myrorna o slängde lite grejer .

sen var jag o fikade på stan, en trevlig & jätteintressant sådan, verkligen :) gjorde min dag so baaad .

favoritpasset på jobbet , inte ett dritt o göra , så slappt .

nu ska jag förbereda mig för jobb igen , 11.30-19. see yaa !

Kommentarer

  • My säger:

    Vem var det du fikade med, låter så hemlighetsfull?



    Snö är härligt!

    2009-11-05 | 11:08:42
  • Helene säger:

    inte bra om det ska behöva gå så långt för en läsk. Får klaga så att den blir utbytt

    2009-11-05 | 11:48:46
    Bloggadress: http://hellohelle.blogg.se/
  • emma säger:

    hejsan, inte som att jag känner dig för jag råkade bara hitta din blog, skitkul!! , men jag måste fråga... varför ogillar du fanta exotic så mkt???? jag tycker den är god, har det typ hänt nåt eller är det bara lukten? :S du skrev om traumatiska minnen

    2009-11-18 | 06:02:47

Kommentera inlägget här: