Lisa Roivas Träning

det vilar en förbannalse över mig

& alla mina stängningar . nu är det inte jag & Mr. Saleh längre utan minst en gång i veckan :D låg asbra till , relativt dött på jobbet då det väller in 4 bussar med ASSYRISKA-fans . behöver jag säga ngt mer . 250 personer . samtidigt . en kassa . stackars Disa , men jag tror hon överlevde :D

var ju typ klar , men var tvungen & så där i 2 timmar o sen när dom gick kan jag säga att vi inte såg golvet i matsalen , hahahaha . så man tappar lusten lite , men strax innan 2 gick vi hem .

i lördags gick det asbra , TROTS allt , var jättekul & jobba med dig igen Moa :) jag mådde så dåligt när jag kom till jobbet vid 16 , haha , vi hade efterfestat till kl 8 på morgonen !

det började ju med att jag stängde i fredags , Lovisas  sista dag & hon övertalade mig & hänga med till Otten efter jobbet . snabbt upp til henne , duscha , en öl , en grogg , en corona senare entrade vi Otten strax innan 2 . o började supa ! haha eller Lovisa söp ner mig & jag hade så jäääävla roligt :D mötte alla söta små tjejer , dansade som ett djur o när vi skulle gå hem hade jag det stördaste skrattanfallet EVER ;D hahahahahahaha .

sen blev det efterfest hos Cicci med värdensbästaSandra o två guys ! när hennes ozo o cola tog slut åkte vi till Sandra för & dricka upp hennes rosevin o när det tog slut (alla fick 1 glas :D) så åkte vi hem till mig & drack upp mitt vin som jag skulle ha nu i helgen :D :D o då helt plötsligt är inte ozon slut , utan halv 8 var det dags för en shot ! HAHA INTE OKEJ :D HAHA JAG DÖÖÖR . vad störd man kan va ibland ! men så värt det , tack alla , helt fantastiskt !


fick ett mucho trefligt sms igår , visst på fyllan , men jag blev glad iaf :)

Kommentarer

  • Sesi säger:

    Hujeda mej! våga vägra efterfest efter den kvällen.. shiiiet va dåligt jag mådde på lördagen :/ men jo. kul var det :D

    2009-11-11 | 05:21:36
    Bloggadress: http://sesis.blogg.se/
  • Lovisa säger:

    De va värt varenda krona! hur gick uppkörningen?? <3<3

    2009-11-17 | 10:53:03
    Bloggadress: http://lovisaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: