Lisa Roivas Träning

banken var det ja ..

seriös tjej som sitter o nördar till 30 min innan hon måste gå :/ haha .

många kommentarer om FANTA EXOTIC & varför den ogillar så hårt . haha , det var väl ett sådär riktigt överdrivet inlägg , men jag klarar verkligen inte av den . den är säkert jättegod , eller jag menar det tyckte jag med när jag var yngre . det som hänt är historia , men jag kan säga så mkt att det är alkohol , plastglas , kanske en park , kanske en föräldrarfri villa & en himla massa glada vänner inblandat . och inte en gång heller . o sen tog det bara stopp & jag veeeet att jag inte är den enda på denna jord som läsken ger underbara men oxå mindre trevliga minnen till ;D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Som svar på din fråga i min blogg ;p



    Ja, E. funkhouser har lanserat ett eget märke. MEN, ingår i ett samarbete med Amway, ett stort företag, där man enbart kan köpa hans underbara produkter!

    2009-11-19 | 02:34:33
    Bloggadress: http://hellohelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: