Lisa Roivas Träning

bad romance

vilken oväntat jättetrevlig kväll det blev igår :) träffade Ebba vid coffehouse efter jobbet , som det gick jättebra på , var dock mojetrött & precis innan jag skulle gå hem kom det en buss :D men jag fick åka med Moa hem kl 20 så det var lugnt . sen gick hon & fixa tvätten o sen gick vi o mötte Emelie o tog ett gas vin på Deli .

haha Johannes skrattade åt mig & sa att jag inte var lite full förra gången . neeeheeeeee efter personafesten på VK hahaha . satt o pratade hur länge som helst om allting & ingenting som vanligt , men det är så himla viktigt o prata ! jag behövde verkligen det , tack så jättemycket för det !

sen när jag var på väg hem messade Angeli o frågade vad jag gjorde . jag var verkligen på väg hem , var så himla trött , tänkte jag ringer upp , så segt o messa . då ser dom mig från bilen , så jag hoppade in . Maneza & en öl o grymt trevligt sällskap (vi , Angelica & Borgvall) haha fan vad vi snackade jobb ! minst lika trevligt där några timmar , innan vi nästan somnade vid bordet . en sväng till Stockholmsrondellen för mat , hihi , sen hem till sängen . kan säga att jag somnade på 0 sekunder .

känns som jag bara varit hemma varenda kväll det inte varit fest sen jag istort sett flyttade hem från Oslo . det är inte okej , även om jg fortfarande njuter av o va ensam så måste man träffa människor , gud , man mår så grymt mycket bättre :D det var exakt det jag ville , snacka massa seriösa grejer o bara sitta o tramsa med ett gäng av underbara & starka personer med fantasktiska personligheter !



sitter här med morgonkaffet o vet inte vad jag ska göra med dagen , men såhär börjar vi den iaf , med en galen kvinna. börjar 16.30 o det är brutal träningsdag idag men vill hellre bara mysa hemma på soffan innan .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: