Lisa Roivas Träning

skapligt dålig tajming döh

:) hehe alltid. o jag älskar korta sms. ''knulla...?'' haha. här är vi inte fina i kanten inte. men ändå. ''ser du hur jävla fin hon är?'' haha. det är något jag sent kommer glömma. det vill säga aldrig.

stängde i fredags, var ute en stund med malin&liam innan, skulle ta en promenad men fastnade på färgagården istället, med hanna&isabell & glass :) fick skjuts ut, malin skulle ut o säga hej för första gången efter bebisen :)

blev sent, var inte hemma förrän halv 3 typ o sen upp vid 10 igen, för att hinna med bolaget innan en tur ut till jobbet igen o ansiktsmålning . synd att det var så lugnt, hade varit grymt kul o måla fler barn, bev typ bara 6-8 hello kitty & 2 spindelmannen . det är så himla kul o barnen är bara fööööööör söta . börjar verkligen komma in i det.

sen var det hem o sova en kortis, sola, o ett himla stohej för att få tag i folk. massa vin & ännu mer eurovision (GRATTIS NORGE !!!!!) hamnade på en kort fors hos öhman & sen begav sig ett riktigt överförfriskat gäng på ebba, söder, dahla, karna, patte öhman mfl. til harry's, haha. första gången jag var där, riktigt trevligt, men gick rätt tidigt, hade väl sådär kul :) men det var grymt trevligt o se något nytt, måste föribi där idag o hämta min kvarglömda tröja. vad är det med mig o supa bort saker, hahaha ?

ne, nu är det frukost 1 (blir alltid en frukost 2 kl 10 då man är hungrig igen)  framemot o om 20 min ska det ta mej fan cyklas till jobbet :)

i eftermiddag kan ni räkna med den största/värsta/bästa shoppingturen EVER ! haha här ska det brännas välförtjänta norska kronor !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: