Lisa Roivas Träning

one stängning down, three to go

segt kommer det bli, som vi jobbade igår, det var hur lugnt som helst, men vi gjorde allt extra noga.

sen när jag kom hem var jag såg himla sugen på o fixa allt jag köpt på Ikea igår :) så klockan två inatt satt jag o monterade ett köksbord och två skohyllor, satte över massa fotografier från gamla ramar till nya, haha, rullade ut o puffade till nya mattan. men fint blev det iaf, ojoj.

nej, nu ska jag gå o hämta min cykel som förhoppningsvis står kvar på Smedby AIS (hoppas ingen ser att det är en Lindöcykel) o hoppas på att knät/ benet hållet. nu har jag inte rört på mig på sjukt länge, illa. men jobbet är ju inte lätt fysiskt om man säger så :) sern har jag min härliga fylleskada med, snacka om att det gör ont... emelie :P slå detta !



det kanske inte ser så jävligt ut, men det är sjukt stort o bullar typ ut :;S haha så går det när man dansar på bord som går sönder !

dagens låt. så bra att jag får ont i magen.

Kommentarer

  • Sophy - What U See Is What U Get. säger:

    najsigt blåmärke :S

    2009-05-24 | 11:02:00
    Bloggadress: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: