Lisa Roivas Träning

nu tänkte jag börja blogga igen

men vet inte riktigt vart jag ska börja.

antingen börjar jag från när jag flyttade till Norrköping igen, den dagen solen strålade bländande i Oslo, min pappa körde en timma vilse och tre bakfulla blondiner fick springa 5 trappor med mina saker. pappa & jag fick även finfint sällskap i form av fröken Sandra, letade efter McDonalds o hittade det inte förrän i Karlstad.

framme inte alltför sent kvällen den 1 maj, inser att jag förmodligen inte får min lägenhet förrän efter helgen.
åker & kollar på film med någon som fyllde år igår, 25 och grejjer, som jag inte glömde, jag lovar ! (A)

lördagen var det lite drag i som vanligt, party som vanligt, först med brännboll på himpa med grabbarna, testkörde cykeln och var nykter just då, lite middag hos mor&far och sen förfest hos Cissi ! tror vi var på palace & hade det skitkul.

vaknar söndagen och kommer på att syrran ska spela match på Idrottparken och det gjorde hon, och så hon gjorde det, mål och grejjer. har nog aldrig varit stoltare.

måndagen & tisdagen flöt på, med massa och mer flytt till lägenheten. städat och packat upp hela dagarna & halva nätterna. tisdagen var även första arbetsdagen på nygamla jobbet, en stängning med Jana, Annso & Hannes och hade helt galet kul .

onsdag ledig, var hos Malin och satt i telefon hela dagen tror jag, massa saker att fixa, skönt att få det gjort. sen blev jag så lätt övertalad till lite party igen, fotboll hos Ortiz & sen mer röj på Cuebar, ''hörde jag skåål??!'' för att dra vidare till Wasa & möta hela halva McD-eliten o ha toppenkul.

vaknar tröttare än tröttast torsdag o inser att jag ska ju jobba idag, tillomed utlån till Ingelsta ! inga arbetskläder i närheten så bror får skjutsa mig till Klinga, maaaat & sen till Ingelsta. möter Sandra som ska försöka få ut pengar på mitt norska kort, vilket är omöjligt ;D jobbar med Marzi, Johanna, Emeli & Anna från Rondellen, en tjej & Robbin från Filmstan o Carlsson från Klinga. skiiitkul, kul att det känns som alla är en familj.

fredagen tror jag att jag ska va ledig, men nej, en stängning igen. först stan med Sandra o sen hem o laga mat o dra o stänga med Jeppe, Carlsson & Robban, lika trevligt som vanligt.

lördag åkte på äventyr & köpte en massa växter, blommor & krukor till lägenheten, för att sedan få en lagom kaosartad lördagseftermiddag med massa strul med förfest o en oväntat tur ut till kusinerna i Krokek som fyllt år. förfest sen tillslut hos Natta i Haga, Otten som jag inte var sugen på så jag gick själv till Palace, haha.

söndag, helt död, låg i sängen hela dagen o igår var det upp kl 04.00 för att börja jobba 05.30. inte det skönaste jag gjort, sjukt trött igår o bara sur o tvär. somnade tidigt o upp tidigt idag & fixat massor.

idag väntar jobb igen 11-19 o sen är det smärta igen för jobb 05.30 :D








it is fukkin lovely to be back !
 I know you have missed me ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: