Lisa Roivas Träning

jag är så stört trött

var o hämtade cykeln o gick direkt till sängen igen :S vaknar vid 14 o ser att det är strålande sol ute o tänker fan, jag måste va dum som är inne. sen gick det 5 min o sen kom molnen, så sen var det okej igen ..

laddade hem robyn's album ''robyn''  har haft henne på hjärnan flrea dagar och det är fortfarande lika bra :) http://www.youtube.com/watch?v=KGfzGb8-b64 kolla in !

men jag tror det inte är jag som kan hantera dethär alltså. varför måste jag alltid vara så himla korkad, vet ju att jag sabbade det nu, om kanske inte fler saker. jag fattar inte varför det ska bli så bara.

men jag fortsätter o köra, det är eran loss. hoppas ni förstår det.



saknar er i Oslo massor ! speciellt min Sofia. från o ses, bo, leva tillsamman o prata 12 timmar om dagen till o inte ens höras på MSN dagligen är rätt stenhårt.

om det är någon som tycker jag verkar nedstämd så är jag bara sällskapssjuk okej ? :P

jag tror vi behöver en dokusåpa ! ''Lisa Roivas' NEW BFF !''

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Du är min ängel! Det är fortf. jättekonstigt att din del av sängen är tom och dina grejer inte finns kvar här i rummet! Tänker på vårt liv tillsammans jätteofta och du är bland dom bästa människorna jag någonsin träffat Lisa! ingen ny dokusåpa här inte, du är min bff ;)



    Pusssssssssssssss från din älskade fia :)

    2009-05-23 | 18:58:23

Kommentera inlägget här: