Lisa Roivas Träning

hörde jag skål ?

dåligt med det iaf. sitter här med ett glas vin, precis varit o solat, så lär inte bli något häftigt ikväl, myser en stund, sen sova tidigt om jag inte börjar med något projekt som man lätt blir inspirerad till efter ett glas vin. har miljjjaaarrrder bilder o posta på ansiktsboken tillexempel :P

jag är nog en riktigt inbiten fjortis fångad i en 22-åringskropp. det enda jag vill göra är o festa, haha, naevars, finns väl fler saker jag gillar. men som att jag är sjukt lättunderhållen, det är ju va en positiv sida, man har barnasinnet kvar. se bara hur gad jag blev när jag hittade vääärldens längsta pomme. den såg iofs ängre ut när den stack upp ur paketet, men iaf.



om det är någon som undrar vad fan jag har på mig så är jag VIP. very importent gammal McD nucka. även värdinna :)

sen kan ju kvällens val av musik oxå disskuteras ! men jag diggar det, grannarna är väl glada att jag inte köpt nytt ljud. än :D



men seriöst, kom igen. jag vill höra skål !

Kommentarer

  • ayla säger:

    Så, glömde visst mailen ;)

    2009-05-13 | 21:18:16
    Bloggadress: http://annajennie.blogg.se/
  • Empa säger:

    såklart det var alkohol jag handla. en box med vin och en skumpa. har precis vart o hämtat en platta öl också! så den här helgen finns det dricka iallafall! haha, fy fan vad jag kommer må på tisdag när det är dags att åka hem! :O hahaha.

    2009-05-13 | 21:35:06
    Bloggadress: http://eempaa.blogg.se/
  • Malin säger:

    Du skulle vart här gumman! Ikväll blev de öl på våran gård. grillen o utemöblerna e framme igen =) De blev dock en tidig kväll vilket e lika bra då vi har massor o göra imorgon. Men vi saknar dig här i Oslo kan ja lova. Puss o kram

    2009-05-14 | 00:45:54
  • Jennie säger:

    Ville du ha en inbjudan ? Behövs mer tjejer :)

    2009-05-14 | 20:20:23
    Bloggadress: http://annajennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: