Lisa Roivas Träning

det är helt strålande sol ute

helt fantastiskt. helt fantastiskt att man ska jobba med, haha.

suttit o läst alla bloggar på min lista, har några jag skulle vilja lägga till & läsa dagligen.

tycker du att du platsar ? lämna en kommentar ;)

nu tänker jag ladda hem musik till min nya I-pod, behöver ny musik för idag får jag mina nyckar till cykeln så imorn blir det cykla :) det hade varit härligt o göra det idag med, men men. skriva in mig på gymmet imorn igen, ska inte göra ont.

det är fortfarande inte för sent för beach 2009, jag lovar :) 3 kg är åt rätt håll !

Kommentarer

  • Hanna säger:

    HIHIH så tänker ja med ( me beach 2009 asså) tänkte ut o springa nu:D

    2009-05-12 | 08:55:18
  • Empa säger:

    akta dig så du inte åker fast ;P

    2009-05-12 | 10:19:33
    Bloggadress: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: