Lisa Roivas Träning

bakfull, redan fredag :)

haha svennebanan. så bra. o nej, jag är faktiskt inte bakfull idag, dock känns det som det, men jag har sovit 13 timmar inatt, haha.

trött idag efter ännu en vecka fylld med äventyr. tisdag, p-rulle som sagt, slutade på Wasa med Fanny, Irnel o Macke.

jobb onsdag 15-01 o inte fan tänkte jag banga Otten ONZDÀ :) fick skjuts ned, mötte Lovisa & Sara i kön o massa folk inne, hade svinkul ! lite efterfest, en najs strippshow, haha.

inte många timmars sömn, upp o jobba 11-15, sen skullle jag åkt iväg med papi till Igelfors o kollar på när syrran spelar match på ÖFF, men hon skulle bara spela första matchen :/ så jag o brorsan tog en tur ut till Elgigantisch, köpte högtalare & baslåda (haha, stackars grannar :P) o trådlöst tagentbord o mus. nu kan sugdatorn stå där i hörnet, istället för att den blir överhettad hela tiden o jag kan ha TV:n som skärm. najs najs.

ne, nu ska jag fixa lite, vänta på att bruschan ska vakna, IKEA here I come ! (L)




fan vad bra den är, tack Mikaela :) åååååårets sommarplåga ! :P

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    visste väl att du skulle fastna för tji mitt namn! ;) Told yah!

    2009-05-25 | 11:58:43

Kommentera inlägget här: