Lisa Roivas Träning

wiiie, heroes igen!

inte längre ''on pending'' (http://eztv.it) så nu håller jag på o ladda ned det o senaste csi miami :) längtat längtat längtat. men lyckligast bev jag förra veckan då jag insåg att jag hade missat att ''bones'' börjat sändas igen och jag fick se 5 avsnitt på en och samma dag. för jag har kommit på att jag gillar ''bones'' allra allra bästa av alla bästaste bästa serier. den har lixom allt :P
jag är inte riktigt som alla andra, följer inte riktigt ''gossip girl'', ''the hills'' eller ''desperate housewives'', ''grey's anatomy'' eller något annat av alla de lite mer tjejiga serierna om man får säga så. har inget emot dem, skulle gärna vilja göra det, men känner inte att jag har tid.


ne, nu ska jag återgå till frukostätandet och fias sjukt dåligt kokta ägg :P

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Jag ska bo alldeles bakom slottet med 4 andra, (minst 3är killar) Så det blir när o bra till jobbet!! :D

    2009-03-24 | 19:15:50
    Bloggadress: http://skremilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: