Lisa Roivas Träning

while she was out

fia följde med mig till fysioterapeuten. jättegullig tjej, kommer inte slarva med övningarna, tvärt om :) lagade köttfärssås.
haha fia spelade orups magaluf på youtube medan jag låg o spännde o såg att han är het cpcpcplik en gemensam bekant till oss :D sjukt kul. sen kollade vi på skogsturken :D
kröp ned i hennes säng med en påse halstabletter o kollade på while she was out. både bra o dålig, väldigt skum.



skulle sett confessions of a shopaholic men den va så dålig kvalle att  vi gav upp.
ska försöka mig på en promenad imorn innan frukost, allt jag har gjort är tydligen bra :) sålänge det inte gör ont. sen får vi se, den lilla svarta åker fram, inte varit framme sen jag flyttade hit i stort sett. börja planera, ja, för vad ? lägenhet, jobb ?

saknar ni mig ?

Kommentarer

  • J säger:

    Har nog inte direkt uppmärksammat den här filmen men blev inte direkt sugen nu när jag gjort det heller. Om du är intresserad finns recensioner i min blogg.

    2009-05-19 | 08:53:34
    Bloggadress: http://starfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här: