Lisa Roivas Träning

vilken underbar start på dagen

o få ett så sött sms att vakna till . o sen dra bort gardinen o se att solen faktiskt skiner .
hoppas på att det inte droppar så mycket på balkongen så man kan sitta där o njuta av solen med en bok.
kan inte riktigt ta mig någonstans, mitt knä är helt trasigt igen ...
jag o fia ska städa lägenheten nu, de går fort när man är två .
doktorn imorn kl 13 o sen äääntligen sjukgymnasten kl 18 ! o så dyrt blev det inte heller .

det är småsakerna som räknas.

hade skitmysigt igår, först hade vi personalmöte igen, sen blev vi bjudna på lunch på jobbet, satt kvar typ 2 timmar med maria & lina. sen massa film med fia o för att jag inte fick träffa dig, sms- terroriserade jag :P

Kommentarer

  • Sofia Johansson säger:

    Du kan vara bäst lisa! underbara människa, underbara vän! jag älskar dig och det vet du! tack för att du finns och alltid lyssnar!



    Pusspuss

    2009-03-17 | 22:18:05
    Bloggadress: http://sufiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: