Lisa Roivas Träning

undra hur hon gjorde det ?

har inte läst fröken blondins blogg på ett tag, men fia snackade förra veckan om att det skulle stängas ned pga av nån strid mellan två bloggportaler, tydligen ägde hennes pappa ena o nånting nånting som var nånting.
kan tänka mig när hon surt sätter sig på t-banan eller sin prins vita springare (hur man nu transporterar sig bäst när man är bloggprinsessa o förmodligen jagad av papparazzis hela dagarna) o åker hem till pappa o tittar på honom o säger ''men pappa, du mååååste betaaala, jag dööör om jag inte får blooooogga'' o hennes pappa pungar ut 86000 eller vad det var o säger ''men självklart gumman''. det var iaf så jag gjorde när jag var liten. fast det funkade iofs aldrig.
älgsafari lixom, vafan, är det verkligen så att hon från stockholm aldrig sett en älg irl innan ? jag har haft en älg i trädgården (skitstolt!). men smal har hon blivit iaf, skitsnyggt.
o trots allt. så gillar jag hennes blogg fortfarande.

ne nu jävlar. ska jag in o hoppa i tjejernas säng.

Kommentarer

  • Tessan säger:

    Tihi vad komiskt ! :) grattis i efterskott då ;) Allt bra annars? Kvar i Norge? Kraaam

    2009-03-02 | 11:52:21
    Bloggadress: http://tesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: