Lisa Roivas Träning

sol i sinne, brun inne .


hade tänkt o gå till gymmet nu, vet inte vart min motivation tog vägen, för inte alls långt tid var det de enda jag gjorde.
men känner mig lite krasslig, haha, o sen har jag kommit på att jag måste byta till det som ligger nära här, för det är jävligt dyrt o käka på jobbet innan jobbet. o nu är hela fysen full med matlådor, eller a, två iaf, som jag kan äta efter frukost o träning o innan jobb. blir bättre så. ska be fia följa med mig imorn. eller rita en karta iaf.
pallar mig till solariet istället. om jag har råd med det egentligen? nej :D

har faktiskt ett tips härrå. dendär tingen är faktiskt riktigt askalasbra. hade sparyen innan från lorea, men denhär är snäppet hetare.

jag har värdens största finne på kinden. eller inte riktigt en finne utan mer en knöl bara. o jag skojar inte världens största. det är nästan så att man blir rädd för den nya människan som växer ut ur mitt fejs.

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    haha älska finnar! jag får de jämt av brun utan sol, kan va det?? ;P

    2009-03-13 | 10:50:37
    Bloggadress: http://lovisaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: