Lisa Roivas Träning

soff-i-propp !

maja sa till mig o kolla på wipe out, de har gjort stenhård reklam för det här i Norge, men kollar på det över svenska kanal5's webbTV o är helt överlycklig över att det är Sofia som är programledare, jag menar, vem gör det bättre än hon ?

det hela började med när man kunde spela hugosoff-i-propp på TV4 på morgonen, sen var det dendär tävlingen från planeten gjord av slajm nån som minns ? i dedär underbara ungomsprogrammet på TV4 igen, som gick när man var yngre ?! sen kom stadskampen och det vet vi ju alla att det var bäst !

haha kollade på wikipedia, rallyplaneten hette det iaf, och på rymmen var hon ju oxå programledare för.

sofia är en stor del av min TV-uppväxt, haha, tack för det !



någon som minns hur jävla bra det var ? :D

Kommentarer

  • Empa säger:

    Jaa, det var ju dyng kul, älskade stadskampen! :D

    Jag kommer nog till 17 maj iallfall, eller några dagar innan o stannar några dagar efter! Så jag får se vad norges nationaldag verkligen går för! :D Ses då! Puss o kram

    2009-03-09 | 20:38:00
    Bloggadress: http://eempaa.blogg.se/
  • Louise säger:

    Just det!!! hade glömt det där, men nu minns jag, haha. Fan va kul =) Hoppas allt är bra. Kram!

    2009-03-09 | 22:31:04
    Bloggadress: http://singelmorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: