Lisa Roivas Träning

skadeglädje är den enda sanna glädjen

det är så sant. jag skrattar ofta åt andras olycka, när det är något som verkligen bara är skadeglädje.
någon säger att vi var tvungen o låta en 25-timmare gå o så läser man något på fejsan o 1 plus 1 blir 2.
undrar nu om det är så bara ... skulle va ironiskt, med tanke på att det var i stort sätt därför jag slutade.
men det är definitivt inte därför jag kommer tillbaka, fast det blir en rätt så lagom ironisk tidpunkt.
o passa min tunga, naeva. det är inte min stil.

hans närminne är ju som en guldfisk, underbart, dags o utnyttja det.

nu ska jag se på australia / sova .

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Jag skrattar sällan åt andras olycka, men om någon skrattar åt mig så..kan vi snacka...he! Ha en bra film-night!

    2009-03-24 | 00:48:14
    Bloggadress: http://heartoflisa.blogg.se/
  • Tessan säger:

    Var filmen bra eller?:)

    2009-03-25 | 10:35:09
    Bloggadress: http://tesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: