Lisa Roivas Träning

norrköping ?

men det är hemligt, haha. äh, står inte ut med hemlängtan, o just nu ser det lovande ut :)
skitsamma om jag är lika trött på det om 6 månader, palla o inte va 100% happy. jag kommer alltid göra det som känns rätt för mig, tänker inte ge det mer tid än vad jag redan har gjort. kan inte gå här o längta bort, hem, efter er.
dethär har varit ett jävla äventyr som gett mig minnen, vänner, självförtroende för livet.
men sen har det absolut inte blivit som jag tänkt mig heller :) o det är jag oxå glad för.
jag ber inte ofta om saker, men när jag gör det, tack älskade faren min.

suttit o fikat sedan kl 14 idag på egons uteservering i solen, säkert jättebra när man är sjuk :D men mysigt var det.
nu får fia komma hem så jag kan kosa med någon.

'' I'm staring out into the night, trying to hide the pain.
I'm going to the place where love and feeling good don't ever cost a thing
and the pain you feel's a different kind of pain.

The miles are getting longer, it seems, the closer I get to you.
I've not always been the best girl or friend for you but your love, remains true.
and I don't know why you always seem to give me another try.

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
You just might get it all and then some you don't want.
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
You just might get it all, yeah.

I'm going home,
Back to the place where I belong and where your love has always been enough for me.
I'm not running from, no, I think you got me all wrong.
I don't regret this life I chose for me but these places and these faces are getting old.
So I'm going home.
I'm going home.
''

Kommentarer


Kommentera inlägget här: