Lisa Roivas Träning

någon mer som minns ?

''Jag kommer också ihåg när hela klassen väntade på att hon skulle födas... Vad var det hon kallades innan hon föddes? Minimax? Vi läste en bok i skolan om nån som skulle få ett syskon... ''
jag hoppas hela klassen kommer ihåg :) det var faktiskt lite speciellt, fast man tyckte det kanske var lite jobbigt just då. vi fick ju min ofödda lillasyster inblandad i att vi lärde oss hur barn blev till. men kul var det, hela klassen satt i en ring på golvet o margareta läste på sin skånska för oss.
var det någon mer efter som fick ett småsyskon ? det har jag glömt... :)

ne, nu en jätteefterlängtad dusch o sen frukost :P o ikväll, party eller inte, det är frågan :) men partysugen blir man iaf :P



dethär är Oslouteliv för mig !

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Nej smögen på västkusten, kungshamn om det säger dig något, typ 10 mil från ggbg. skärgården ;)

    2009-03-22 | 00:22:51
    Bloggadress: http://lovisaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: