Lisa Roivas Träning

maskinen. åh maskinen, maskinen, ge mig mer.

''Ta på mig nu, ta på mig nu, vet att du vill de, gör de!
så ta på mig nu, ta på mig nu, vet att du vill de, gör de!
så ta på mig nu, ta på mig nu, vet att du vill de, gör de!
så ta på mig nu, ta på mig nu, vet att du vill de, gör de!''




jag vet att jag är bra, som jag ser det är det bara därför du vill ha mig. men ge dig nu, det kommer inte att ske. jag tror inte för 5 öre att du är 21 år o aldrig varit såhär kär o sen drar. o inte ångrar sig tidigare. inte ringer. inte bryr sig om vad jag faktiskt gör här. o jag har det äckligt bra utan dig.

jag höll på o dö när han ryckte in, då jag var sådär kär o han skulle lämna mig ensam i stan. telefonräkning på 3000 spänn. han stod ut kortare tid på gotland än du var hemma i sverige nu.


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: