Lisa Roivas Träning

lite uppiffning av bloggen

ja menar har man tråkigt så gör man det skojigt. vilken skillnad !!
ne, ska äta sjokolademuffin med fia nu, helst till jag spyr.
synd att du fick jobba så länge, o du glömde släpa kristalkronan hit, den hade verkligen gjort min lilla skrubb till något alldeles strålande ;) tycker ju om ditt sällskap när jag sover, haha, för det är det enda jag gör känns det som.

imorn är en ny dag, hoppas på mer sol, fick lite färg på bröstet idag, snyggt. kanske man inte tänker på min missbildade läpp när jag e röd istället.

tänker inte lägga upp en bild på hur den ser ut, det är något mina närmaste här har fått stå ut med o jag vill inte plåga någon annan med det. kanske när det har lagt sig. med lite smink på. på långt håll. när det är mörkt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: