Lisa Roivas Träning

lillebror 20 år idag !

wohoooo. grattis ! snart e vi lika gamla ... eller hur det nu blir !
iaf är du världens bästa lillebror, smartaste, duktigaste, snyggaste !
har sådan hemlängtan just nu :) vill bara krama dig på den stora dagen !



har ingen lust att gå upp. har känt såhär flera veckor att de känns som om jag håller på o bli sjuk.

o nu vill jag ännu mindre gå upp, när det fittsnöar ute igen. igår var det helt underbart ute, strålande so som verkligen värme, alla satt på en uteservering igår o mös, iaf på våran.

de gick bra o jobba efter 3 timmars sömn mellan kl 7 o 10, om jag var nykter var en annan sak. höll mig tillomed vaken genom hela ''mamma mia'' som jag fick sån lust o se igår.
tydligen tillräckligt pigg för o trötta ut honom så kan försov sig imorse igen :P verkligen det absolut bästa just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: