Lisa Roivas Träning

jag är världens lyckligaste

ingenting spelar någon roll. att jag somnade igår kl 22 en fredagkväll för jag är helt sjukt förkyld igen, hostar äckligt o halsen är igensvullen. att jag förstör även denna helg med jobb, visst, hade kunnat gå ut ikväll, men inte när jag är sjuk.
att jag inget hellre vill än o åka härifrån just nu.

ingenting spelar någon roll, för i onsdags så fick malin & joakim sitt efterlängtade lilla gossebarn, en liten pojke.

vill skrika grattis så världen spricker, vill bara åka o se på världens vackraste son, prata med er om allt :)

men snart snart, kommer vara i Norrköping 6-12 april, och förhoppningsvis blir sommar 2009 i Norrköping.

er som säger att ni är så himla trötta på staden o inte förstår hur jag kan vilja komma tillbaka, testa o åka iväg ett tag. har ni gjort det o fortfarande inte vill tillbaka, kommer ni aldrig förstå :)

Kommentarer

  • Louise säger:

    jag håller med!!!

    Norrköping är verkligen tokbäst om man har spenderat lite tid i en annan stad (eller land :) )

    Kram kram!

    2009-03-28 | 09:41:54
    Bloggadress: http://singelmorsans.blogg.se/
  • Malin säger:

    Du är en ängel gumman!Blir ju heelt tårögd som du skriver:)Can´t wait to see u again...pussss

    2009-03-28 | 17:22:54

Kommentera inlägget här: