Lisa Roivas Träning

inte gjort någon viktigt idag heller

ringt skatteverket och drog iväg ett sms, orkar inte ringa o störa någon som e hemma o e sjuk. hoppas det går vägen iaf.
tror inte det ska vara några problem. ringa o boka en klipptid är det stort behov av.
jag får vandra in på skatteverket o säga ''hej, nu vandrar jag in i Sverige igen'' eftersom jag har ett fullständigt norskt personnummer osv. kul :)
nu är det 5 arbetsdagar kvar, 2 härlig lediga dagar, sen går tåget till Norrköping.
ska väl byta rum i veckan med, mest onödiga :D men ändå. gott o mysa med fia varje natt då man tydligen är ensam igen.
jag förstår dig till 100 % , men varför inte bara köra, rock'n'roll, have the time of your life med mig i 3 veckor till ?


vilken helg det blev ändå, jobbade til 21 i lördags, kastade mig på trikken hem, skifta kläder o plocka upp fia. lite förkrök hos maria o sen när vi väl skulle ut så var det så lång kö till ''gossip room'' som vi bestämde oss för att till luux. som var stängt när vi kom fram för någon hade ställt om klockan. alla alltså. frös, var inne på TVÅ BK :D haha, pallade inte med allt folk därinne, satt i en sjuksköterskas knä utanför, hon insiserade, berättade hur mycket hon älskade svenskar o sen lite efterfest o helt sjukt mycket mobilprat med Norrköping. livet är bra jävla konstig, när jag sticker härifrån ska du börja jobba här. good damn.


gjorde ingenting igår, vaknade kl 14, trodde jag ja, min klocka hade då inte ställt om sig så den var ju 15 egentligen.


mest onödiga, ska gå på sommartid som min mamma gör året om :P


äh, måste vara nå fel på bloggen, läsarna har minskat med 75% . eller så kanske det är jag som inte har någon intressant liv längre.


längtar efter lilla Liam . jättemycket :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: