Lisa Roivas Träning

i 5 minuter var det roligt .

jobbade igår för första gången på rätt länge. det var grymt kul o jag började fundera igen på att man fan kanske skulle ta o stanna sommaren iaf, jag trivs ju bra här.
sen slår klockan 4 och en annan arbetsledare kommer på plats. o jag inser att jag vill inget hellre än att åka hem.
tro mig, jag har sagt ifrån, inte till ledningen, men personligen.
jag vet inte vad det är, det är väl bara att han inte tycker om mig.
sure, förmodligen är det inte värre än att försöka byta dagar, jobba frukost skulle vara najs, men jag har nog gjort mitt här.
anyhow, blev en liten utgång oskars födelsedag till ära, var på nicol&son o hade det kalastrevligt ! :)

en öl på olapalola med maria efter jobbet, tycker så mycket om o vara med dig.

jobba idag igen 12-21, ska bli skönt, fast solen skiner här. men en promenad o en stund i solen ska jag nog hinna med oxå. banken ska jag till med, fyfan vad najs med peeeeengaaaaaaaaar ! nu kan jag leva igen !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: