Lisa Roivas Träning

girls just want to have fun

men vart tog det roliga vägen ? fått nån fittsäsongshosta som inte går över o största fläskläppen du kan tänka dig, alltså, det var lite halt i lördags o jag ramlade. o tog emot mig med läppen, inget annat. har ont i framtänderna med, men inget annat. måste landat sjukt hårt på läppen.

iaf. suttit o läst gamla inägg på jakt efter en remix på en låt som jag inte hittat ännu. konsigt, känns som om jag borde ha bloggat om den, den var ju trots allt sjukt bra. den är från sommaren 2007 iaf, ska leta lite vidare. vågar inte fråga honom lixooooom.

ne, måste ta o rycka upp mig, dethär är inte likt mig. men en himla massa film har det blivit iaf, det är mys.

_______________________________________________________________________________________

haha, hittade låten. o den tänker jag inte ens posta. fick för mig att det var en remix på ''girls just wanna have fun'' men de var en remix på ''material girl'' istället. sjukt dålig video på youtube.
ne, om man skulle ta en dusch. eller ha syjunta. eller ... film, haha.

ni får denhär låten istället, lite bra, alla som älskar pirates, iaf jag, får gåshud. och lust o dansa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: