Lisa Roivas Träning

för det är ingen vanlig dag !!

för det är min systers födelsedag !! idag för 15 år sedan kom jag hem från skolan, min farmor öppnade dörren och sade att jag hade fått en lillasyster. och ja, jag kommer ihåg det som igår !
första sommaren spenderade vi i Örebro, helt sinnessjukt varmt, sommaren -94, fotbollssommaren !
en himla massa platser och år senare, ska min syster till Halmstadslägret i sommar o sen ska hon köpa mig en bil. hon är ju typ redan proffs, haha.
nej, men världens sötaste, bästaste lillasyster har jag iaf och idag är det hennes dag ! önskar att jag fick vara där !

grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis på födelsedagen !!


här med sin bästa kompis signe ! :P tycker denhär bilden är så bra !
och nej, jag kommer inte ge hennes nummer till någon ! :D

nu ska jag ta en promenad innan frukost, fuck this förkylning, nu e de bara en massa snor kvar, då är det okej.
on a mission till tågstationen o hämta ut biljetterna. fan, man kan ju tro att jag seriöst ska åka nånstans.

sen hade vi en plan på att gå till vigelandsparken o ha lite kul o picnic i solen, dock brist på sol, ska kolla hur kallt det är. annars kanske vi tar ett besök på nationalhistoriska museet o kolla på gaykids . egentligen vill jag bara va hemma o slöa, men eftersom jag gjort det hela veckan kanske det är dags o röra på fläsket.

Kommentarer

  • Sandra Stenqvist säger:

    Jag kommer också ihåg när hela klassen väntade på att hon skulle födas... Vad var det hon kallades innan hon föddes? Minimax? Vi läste en bok i skolan om nån som skulle få ett syskon... Shit, 15 år! Hälsa grattis!

    2009-03-21 | 10:08:58

Kommentera inlägget här: