Lisa Roivas Träning

ska man ta tag i dethär ?

har lixom varit lite buzy sådär. är aldrig hemma o när man är hemma är det, äta, sova, duscha, städa, laga mat o inte blogga jag hinner göra :) förstår nte hur jag hade tid förut. men då fanns iofs inte facebook som tar sjukt mycket tid, hahaha.

den är det tråkigt när ingen läser längre o jag inte har någon kamera o lägga upp gala bilder med. har inte den sexigaste mobilkameran nämligen.

men men. nu blir det träna knät o ett varv runt strömmen, sen vill jag shoppa :)

domhär två kommande veckorna kommer inte bli roliga ....

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Jag är visst en trogen läsare av din blogg. Uppdatera mera! :) Heja heja heja!

    2009-06-04 | 23:31:19
    Bloggadress: http://sandracrx.blogg.se/
  • Erik säger:

    Ja mä! Feeeed me!

    2009-06-05 | 21:29:27

Kommentera inlägget här: