Lisa Roivas Träning

när kommer posten råå?

väntar o väntar gör jag :) på brevbäraren, vill ha min kamera & kontaktlinserna innan nästa vecka ju .

grymt med astrött, somnade vid 3 inatt, kom från jobbet vid halv, men det gick bra tillslut. alltid kul o jobba med nya tjejer & jobba med o oscar såklart ! :)

måndags blev oväntad jättetrevlig, Malin&Liam dök upp, kollade på massa bilder från Oslo. sen mär dock gick & jag hade  käkat mat, kom Fanny med en flaska rosé. sen tog vi min flaska. o sen öl o bestämde oss för att göra stan osäker. ingenting verkade dock vara öppet (att de inte sbvarade på Hugo berodde väl på att de hade mkt att göra) o vi kände inte för Otten så vi drog till Cromwell. först skulle de ha 60kr i inträde eller vad det var, men eftersom det i stort sett bara va vi där så blev det gratis.

efter mycket karaoke, bugg & mer vi avslutade jag kvällen med eb kebabtallrik från Norrtullsgrillen, gjort på lök. bara lök typ :D

nej, nu ska jag ut o ta en promenad !

Kommentarer

  • Emma säger:

    O vi tycker det är kul att jobba med dig tjejen!

    2009-06-10 | 11:27:47
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: