Lisa Roivas Träning

härligt gäng med trogna läsare

hihi. kul & veta exakt vilka ni är med, förlåt att jag bloggar dåligt. jobbet  äger min själv & när jag väl sitter vid TV:n/datorn äger facebook min själv. nu är jag lite sjuk med :(

om oj vad lycklig man blir när man drar upp persiennerna efter 5,5 korta timmars sömn o solen skiner ute. man är inte ens trött längre :) ska genast sätta mig en timma i solen ! allt annan blir genast bortpriositerat, ge mig sol :)

bättre än såhär blir det inte. träffa malin,liam & SOFIE på stan vid 12 ! synd att jag inte får shoppa något, men ska bli underbart o umgås !!

sen ikväll blir det bio med donkengänget & alla andra som vill hänga med såklart, ska förhoppningsvis se ''baksmällan'' HAHA ! efter det ville annika dricka lite viiiiiiiin, hoppas jag hunnit packa allt osv osv osv så jag kan bli lite packad med henne :D



sen kl 10:30 imorn går bussen till Växjö & till världens bästa kvinna Sofia ! eller världens bästa överhuvudtaget tror jag ! för hon har lyckats med det omöjliga, dvs fixat en stuga till oss att hyra över midsommar :) PÅ ÖLAND ! haha ! liten bit utanför köpingsvik i ett villaområde typ, 300 meter till havet. det ska inte göra ont o ta semester, är ju ledig en vecka nu !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: