Lisa Roivas Träning

förmiddagstvätt :)

ska ned i tvättstugan snart igen o byta tvätt, sen blir det en promenad i ett Norrköping som redan mäter 20 gradet i skuggan :P underbart !!!!

när jag skulle tvätta förra veckan så gick allt fel, trodde först det var tisdagen o gick upp astidigt, för att inse att det var onsdag jag skulle tvätta :) blev en spontanutgång efter jobbet i tisdags, var på palace med jesper&hannes, så jag försov mig såklart, när jag yrar ned vid halv 10 så har någon tagit tiden såklart. INTE OK!

men det gör inte så mycket, har ju bara jobbat&badat hela veckan o till utgången i lördags hittade jag några gamla trasor o ha på mig sopm slutade ganska snyggt, tyckte jag iaf. sjukt kort kjol, haha :D

var på varamobadet igår med syster&bror, sen kom malin&jocke med, utan lilla liam :P hur trevligt som helst !



idag blir det kanske bad med fanny o alla andra som e på o kl 18.15 ska jag klippa av mig håret :) ska bli underbart, har snackat om det så länge, så nu ska det ske !

sen åter till vardagen två dagar, jobba 6-14 & 12-21 o sen blir det förhoppningsvis kolmårdens djurpark på torsdag, min lillkusin kommer på besök från smålands skogar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: