Lisa Roivas Träning

det här blir en galen helg

och då menar jag inte privat, nu får det va chill en stund, har blivit för mycket av det goda den sista tiden :)

förra veckan; måndag; efter 4 stängningar var det skönt med grogg&fifa hos danne. onsdag- skulle till wasa men fick gå till deli. fredag- otten med ebba. lördag- the club red@otten med bempa&zagge, efterfest med empa&jossa, özze, darwin&backwall, haha. söndag- chill med vin hos födelsedagsbarnet.
denna vecka: tisdag- var tydligen på palace o vaknade 10 min innan jag skulle börja jobba på onsdagen. INTE ok :( jag skriver det här, alla måste väl ändå ha förstott att jag bytte öppningen på onsdagen för att kunna gå ut ? och jag skulle aldrig försova mig annars, det händer inte, så jag tänker inte smussla med att det var därför.



men nu överlåter jag festandet till studenterna, det kan dom ha ;) känner sig ändå bara gammal på dansgolvet. plus att man kanske skulle ta o spara lite av domdär pengarna man faktiskt har till resor i sommar/höst ! nu har jag haft mina ''välkommen hem till Sverige, Lisa'' veckor & övergår till vardagen .

o snart så kommer maria & hanna till stan över sommaren, o då lär det bli åka av ;) o i slutet av sommaren är en resa till Grekland inplanerar, då lär det inte bli nådigt heller.

nej, nu viger jag mitt liv till träningen, det är aldrig för sent :)

det jag skulle komma fram till iaf, är att det blir en gaaaalen helg på Klinga. nu är sommaren här ! and we love it, 'cause that's how we roll !

som kicki tydligen säger till alla nya, man förstår inte vad McD-bubblan handlar om, förrän man varit inne i den. ingen som aldrig jobbat på McD kommer någonsin förstå, haha. fick min handledarbok igår, nu köööör vi.

för första gången på länge har jag en plan. men nu ska det meckas tvätt, sen jobb 12-21.

och jag lovar, i framtiden ska inläggen inte bli varken djupa eller långa, men ibland måste man skriva av sig !

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Åh du bloggar ígen =) JAG LÄNGTAR TILLS JAG FÅR SE DIG IGEN GUMMAN=) pUSSPUSS din bff ;)

    2009-06-06 | 11:09:08

Kommentera inlägget här: