Lisa Roivas Träning

Älskade Sveriges Nationaldag & Valdag

vilken helg :) fullsmockad med patriotism. synd att det inte gick så bra i matchen igår, hade varit fett o vinna.
galna annika messade vid 23 o frågade om jag skulle med ut. då låg jag redan i sängen, halvsovandes till ''en shopoholics bekännelser'' som jag förmodligen somnade till, eftersom jag inte har något minne av något slut. inte så bra som jag trodde.
anledningen till att annika blev kjallad lite crazy är att hon öppnar idag, haha :P hon får lätt va med, hade jag lätt gjort.

mycket på jobbet igår med, uuuuj säger jag bara. hej, o välkommen till Klinga !

anyhow. nu måste jag duscha, tvätta håret med mitt nya john frieda- shampo/balsam, se om det är något o ha, är det inte det kanske det blir page om nån vecka eller två, sen ska jag o rösta på Kungsgård. efter det väntar jobb, 12-22.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: